0 Košarica
0 Dodaj obrnjen produkt v košarico Obrnjeni

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine vsebrezglutena.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vsebrezglutena.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Cosmar d. o. o., z glavnim sedežem na naslovu Omejčeva ulica 2, 1234 Mengeš, matična številka 9148787000, davčna številka SI79375626, v nadaljevanju »ponudnik«. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu vsebrezglutena.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje vsebrezglutena.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Varstvo osebnih podatkov

Spletna trgovina vsebrezglutena.si jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim, oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Cene

Vse cene v spletni trgovini vsebrezglutena.si so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na artiklu so cene navedene kot redna prodajna cena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.

Od tega trenutka so pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu prodajalca. Kupec pa lahko do nje dostopa kadar koli s svojim uporabniškem imenom in geslom.

Način plačila

Spletna trgovina vsebrezglutena.si nudi naslednje načine plačil:

  • Plačilo po povzetju

  • Bančno nakazilo

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Dostava

Spletna trgovina vsebrezglutena.si se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo s Pošto Slovenije.

Prevzem izdelkov je po dogovoru možen tudi na sedežu podjetja Cosmar d. o. o. v Mengšu, Omejčeva ulica 2.

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 60,00 EUR so brezplačni, do 60,00 EUR stroški dostave znašajo 4 EUR.

Dobavni roki

Izdelki, pri katerih je navedeno »Na zalogi« bodo v večini primerov dobavljeni v roku 5 do 10 delovnih dni.

Pri izdelkih, kjer je navedeno »Ni na zalogi« pomeni, da po vsej verjetnosti rok dobave ni točno znan. Zato moramo zalogo naknadno preveriti. V tem primeru prosimo, da nas kontaktirate preko spletnega obrazca ali e-pošte info@vsebrezglutena.si in sporočili vam bomo predviden rok dobave.

Trudimo se, da so zaloge in dobave čim bolj ažurne.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka:Na spletni strani https://vsebrezglutena.si/trgovina izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas pelje v nakupovalno košarico, kjer lahko kliknete na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem« ali na gumb »Nadaljuj na blagajno«.

  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice:Na spletni strani https://vsebrezglutena.si/trgovina se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabnikom prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani” ali pri znaku »>« povečati ali »<» zmanjšati količino izdelkov, ki jih želi naročiti. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora desno zgoraj klikniti na gumb »Nazaj na prejšnjo stran« . S klikom na omenjeni gumb se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate klikniti na ikono »Nadaljuj na blagajno« ter izpolniti potrebna polja.

  • 1.Naslov za račun: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeno z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, poštno številko, mesto, telefonsko številko in e-poštni naslov), ki jih potrebujemo za izdajo računa.

  • 2. Naslov za dostavo: V kolikor je naslov za dostavo drugačen od naslova za račun, označite polje poleg napisa Pošiljanje na drug naslov in izpolnite zahtevane podatke, označene z rdečo zvezdico.

  • 3. Vaše naročilo: Ta korak ponudi vsebino naročila, izdelke, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico, ceno izdelka, strošek dostave, izbiro načina plačila ter skupni znesek ter znesek DDV-ja.

Izbirate lahko med 3 različnimi načini plačila:

  1. Plačilo po predračunu na transakcijski račun podjetja Cosmar d. o. o.

  2. Plačilo po povzetju

  3. Zaključek naročila:Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Zaključek nakupa” s podatki o št. naročila, datum, e-naslov kupca, znesek nakupa, način plačila, podrobnosti o bančnem računu za nakazilo, prikazani so podatki o naročilu, podatki plačnika in naslov dostave.

Postopek obveščanja o nakupu
• Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto.
• Vsebrezglutena.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
• Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Vračilo izdelka

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Pri vračanju izdelka ponudnik ne krije stroškov pošiljanja, ampak kupec. Razen v primerih kjer je ponudnik odgovoren za napako. Prav tako paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti Vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga. Tudi v primeru, ko ugotovite, da je strošek pošiljanja previsok, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev.

Vračilo izdelka ni možno v naslednjih primerih oz. ima ponudnik pravico zaračunati primerno odškodnino če:

  • so izdelki narejeni oz. dobavljeni po posebnem naročilu.

Možnost vračila izdelka ni namenjeno temu, da bi kupec izdelek testiral 14 dni nato pa ga vrnil, je samo garancija, ker si izdelka niste mogli fizično ogledati pred nakupom, da če vam ni všeč ga lahko vrnete. Pazljivo odprite embalažo, oglejte si izdelek, v kolikor vam ni všeč ga previdno zapakirajte in vrnite nazaj na naš naslov. Pri vračilu naj bo priložena tudi kopija računa.

Obrazec za odstop od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko +386 51 669 343, ali po elektronski pošti na info@vsebrezglutena.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) TUKAJ.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina vsebrezglutena.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o ponudniku se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Mengeš, 01. 08. 2022

Priljubljene
Vaše priljubljene so prazne